joi, 13 octombrie 2011

Ziua 327. AMR 38.

Aș vrea să pot scrie că e al dracului de frig, că vine iarna, că plouă, că m-a durut îngrozitor capul, că ziua a fost lungă, că sunt obosită, că m-am certat cu careva, că nu m-a sunat iubitul, că n-am bec în bucătărie și fac clătite pe întuneric... Aș vrea să pot scrie cu năduf despre toate cele de mai sus, așa cum le-am auzit eu spuse azi, pe rând, de unul sau de altul.
Dar nu pot, dom'le! Mie nu mi se pare frig, am dat drumul la agentu' termic, am o hăinuță nouă și frumoasă care nu ține de cald, dar ce dacă, e SU-PER-BI-SSI-MĂ! Părul mi-a rămas impecabil chiar dacă m-a plouat un pic, ziua a trecut ca ora, osteneală nu simt nici în mâini, nici în picioare, cu iubitul am vorbit, instalația electrică funcționează brici.
Deci nici azi n-am de ce să mă plâng, îmi pare rău să le stric unora ziua cu vestea asta proastă.
A, și să nu uit: începe sezonul de petreceri la castel, primul sărbătorit e cumnatul de zână. Azi și numai azi, numai pentru că e ziua lui și numai de dragul lui, o mică declarație de amor față de sportul care l-a făcut iubit, admirat și respectat de o mulțime de oameni.

7 comentarii:

  1. La multi ani pentru cumnatelul tau ! Sa inteleg ca ai cateva balante in familie ?
    Si eu fac duminica party de ziua mea !!! I can't wait !!! Deci iubesc luna asta, indiferent de vreme :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc! Am două balanțe și doi scorpioni acasă. Și încă unul la birou în persoana dragei mele vrăjitoare Samantha.:-) La mulți și ție în avans! Să petreci bine! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Aloooo....madam zana, care s-a plans ca face clatite pe intuneric??? E chiar funny sa stii, mai ales cand pisica neagra latra la fiecare plonjon clatitic in tigaie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Să îți explic. Te-am visat aseară. Era un vis complex, eram la un party foarte mare în aer liber undeva într-o periferie a Bucureștiului, un fel de petrecere câmpenească, unde era și corul meu (au ținut și un mic concert, țin minte că mă gândeam că nu au venit sopranele, se auzeau doar altistele). E, și la petrecerea asta erai și tu cu Baby (care stătea cu spatele, așadar n-aș putea să spun nimic despre dânsul) și tot vorbeați și eu mă gândeam ia uite, ce voce are, puteam să jur că așa e.
    (după aia treaba s-a complicat cu un cadou sub formă de păpușă Pinocchio pe care doream s-o returnez nu mai știu de ce...ehe. Visez mult și complex).
    Asta n-are nicio legătură cu toamna sau așa, probabil am văzut vreun status de-al tău pe Facebook exact înainte să adorm :)).

    RăspundețiȘtergere
  5. @Samy. Tu erai aia cu clătitele? :-) Să știi că le poți întoarce și cu o spatulă, asta ca să nu mai facă spume pisica neagră...:-)))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Andrada. Carevasăzică îl visezi pe iubitul meu! Nici măcar eu nu fac asta...:-)))))) Mereu i-am invidiat pe oamenii care visează mult și complex, așa ca tine (adică bălării :-), eu nu visez aproape niciodată, dorm buștean.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu trăiesc filme, nene, noaptea. Bălării în toată regula. Câteodată au şi soundtrack.

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...