marți, 11 octombrie 2011

Ziua 325. AMR 40.


Mă simt pregătită să pășesc pe ultima treaptă a piramidei lui Maslow:

1. mi-am asigurat nevoile fiziologice de bază:
  • foamea și setea-am ajuns la supermarket și am umplut frigiderul
  • somnul-cu puțin ulei de cânepă s-a rezolvat micul inconvenient scârțâitor al patului din dormitor. Perna e ecologică, acarieni free.
  • protejarea de frig-plata utilităților la zi. În plus, am scos pilota, am dus-o la curățat.
2. mi-am asigurat nevoia de siguranță:
  • am votat Pentru montarea camerelor de supraveghere în bloc.
  • am dulău de pază care sare ca ars și dacă pică o frunză lângă mine, darămite să mă ia careva pe sus. (Mai are puțin de lucru la faza cu avertizorul seismic: la cutremurul de acum câteva zile nu s-a trezit nici măcar ca să se întoarcă pe partea cealaltă.)
  • mi-am depășit frustrările legate de schimbări și mutări, le-am înțeles și le-am acceptat.
3. mi-am asigurat nevoia de dragoste și apartenență.
  • am cunoscut și am reușit să păstrez lângă mine prieteni deosebiți care mă apreciază și mă respectă.
  • am o familie care mă iubește, cu toate aerele mele de zână.
  • îl am pe Baby să-mi cânte la ureche Șapte zâne, toate bune, licurici, speranțe-n noapte și...piticii din poveste, pentru tine toate...
4. mi-am asigurat nevoia de autorespect. Ohoho! Câteodată mă respect atât de mult și de tare încât rămân cu cardul și portofelul goale. :-) Onest vorbind, scriind adică, admit că trebuie să mai trag de hățuri câteodată căci simt când comportamentul meu se deteriorează și devin arogantă. Respectul, ca și puterea, nu se solicită în mod expres, ci se câștigă. Altfel, se numește teamă sau supunere.

Cum am zis, sunt gata să pășesc pe cea de-a cincea treaptă, cea a nevoii de autorealizare. Sunt una din acele 1o persoane care simt intens această nevoie. Vreau să aflu, caut liniște, experiențe estetice, bucurie în lucruri mărunte, împlinire de sine, de mine carevasăzică. Caut să fiu bună și dreaptă, să spun doar adevărul și să contribui măreț la mersul lumii mai mari sau mai mici înspre lumină.
De-asta fac inimioare din agrafele de birou, am terminat toate celelalte treburi care au făcut din mine omul zâna care sunt azi :-)

5 comentarii:

  1. Zâni ce repede ai reținut! Mi-ai câștigat respectul, gata :) Pup dulce pe baghetă și pe căpșorul tău modest.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dănuța. Am memorie selectivă, țin minte doar ce-mi convine. :-)))) Dar să știi că chiar ai apăsat pe butonul potrivit deschizând discuția. Întorc pupicii pe căpșorul blond!

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria, esti simpatica tare! Iar eu nici pina in zilele noastre nu am ajuns cu esarfele vechi la tine sa le facem margele noi. Dar te citesc cu aceeasi pasiune, iti zimbesc uneori, te mangai pe "capsorul tau modest" de zana in altele :-)
    Esti simpatica tare! cu drag, Anca G

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anca. Te mai aștept șiii mai speeer! vorba cântecului...:-) În noiembrie începem workshopurile, fii pe fază.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte misto agrafele tale, abia astept urmatoarea sedinta ca sa apar cu foile prinse asa.:-))))))))

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...