vineri, 24 iunie 2011

Ziua 249. AMR 116.


Cred că prima mea criză de personalitate a apărut pe la 8-9 ani când am realizat că, în albumele familiei, prima fotografie cu mine era de pe la 3 ani. M-am frământat săptămâni întregi, am calculat, am scormonit prin amintiri și am ajuns la concluzia că sunt adoptată, drept pentru care am decis să o înfrunt pe mama și să o fac să-mi spună adevărul cu orice preț. M-am înfățișat în sufragerie încruntată, cu mâinile în șold:
"Mama, eu știu că am fost înfiată când aveam trei ani!"
Prin fanteziile mele eram într-o companie selectă de orfani-Oliver Twist, David Copperfield, Huckleberry Fin, Tom Sawyer, Snow White, Cinderella și mare mi-a fost dezamăgirea să aflu că povestea mea nu era deloc ieșită din comun: eram fiica adevărată a părinților mei numai că o inundație păcătoasă a distrus mare parte din lucrurile lor de la acea vreme, printre care și albumul meu de bebeluș.

Un comentariu:

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...