miercuri, 18 mai 2011

Ziua 222. AMR 143.

De azi avem un nou coleg.
Evident că ne tratează ca pe niște prințese și ne degrevează de treburile oribile cum ar fi spălatul mașinilor și schimbatul cauciucurilor de iarnă cu cele de vară. (Mda, bine, știam și noi că suntem la sfârșitul lui mai!)
Iată cu ce email ne-a blagoslovit în prima lui zi de muncă:

"Ce face marmoteeellleeee ?! Fumează ?! … bea cafele ?! :-)))

Doresc oficial a vă anunța că, așa cum am promis, de astăzi mi-am început activitatea pentru voi ca să … ca să vă fie vouă mai bine.
Așadar, prima zi de muncă a început foarte bine, superiorii mă ignoră, nu am nimic de făcut, nici o listă.
Și când te gândești că mă așteptam la un papirus cu activități pentru următorii 20 ani … uffff … asa job tot să ai!"

După ce ne-am precipitat și ne-am întocmit to do list-urile, l-am invitat să-și ia jobul în primire și l-am primit zâmbitoare, învelind la ciocolată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...