marți, 17 mai 2011

Ziua 221. AMR 144.


Ce bine am făcut că nu am cedat primului impuls de a mă da lovită când mi-a venit rândul să impresionez cu talentele în ale gastronomiei! Recunosc că am trișat un pic: supa cu găluști și desertul erau de la mama, humusul și zucchini pane de la supermarket. Dar salata jur că eu am răsturnat-o din pungă în castron, am adăugat măsline, roșii cherry, condimente, zeamă de lămâie și ulei de măsline! Și tocmai la ea s-a trezit impresionabilul să ceară informații suplimentare pentru a se asigura că e pregătită de mine că, dacă mă întreba de gogoși, nu stiu cum o scoteam la capăt!
Adevărul e că impresionabilul e de modă veche: nici măcar nu-și imaginează că o femeie nu și-ar pierde măcar câteva ore pe zi pe lângă aragaz. Și ajutorul la menaj e un moft. De câine, ce să mai zic? Ce să caute în casă??? Și cum? N-am fost niciodată la Vama Veche??? Trebuie să mă ducă el! Și a pus pariu că nu știu să calc cămăși fără dungă la mânecă. N-am zis nimic, o dată că aveam gura plină, a doua oară pentru că era un pariu pe care îl pierdeam din start, a treia oară pentru că mă interesa puțin spre deloc cum se efectuează acea operațiune. Bine că nu i s-a năzărit să mă întrebe dacă știu să fac nod de cravată... vedeam eu cum deturnam discuția înainte să-mi mai arunce una din privirile acelea "C'mon, you got to be kidding me!" Poate că trebuia să-l întreb și eu în câte feluri știe să lege o eșarfă... măcar aveam un punct comun în discuție. Și nu citește bloguri, n-are calculator acasă deci nici conexiune la Internet, Facebook este doar o invenție diabolică de spionare a oamenilor, iar eu sunt inconștientă că îmi pun datele personale pe astfel de site-uri. Uite, despre el, de exemplu, nu găsești nimic dacă îl cauți după nume, are grijă să se înregistreze cu identități false și nu face niciodată plăți on line. Și e convins că ne sunt ascultate tuturor telefoanele. (Mă gândesc ce s-or mai tăvăli de râs "ascultătorii" când vorbesc eu bălării cu zânele...)
Boooon, am bifat încă o experiență ciudată, mai e loc pe răboj... Iar gogoșile mamei au fost senzaționale!

2 comentarii:

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...