luni, 20 decembrie 2010

Ziua 82. AMR 283

Sunt în mare încurcătură: trebuie să scriu frumos despre o zi petrecută cu sora mea mai mare.
Deși nu au trecut decât 24 de ore de când a venit, am reușit să ne enervăm reciproc: eu pe ea că toată ziua deschid geamurile și aerisesc, ea pe mine că nu mă lasă să aerisesc. Și pe cuvânt că deschiderea geamurilor era justificată: comandaserăm pizza de la Jerry și mirosea ca într-o cârciumă. Stătea ca o cloșcă, fix pe fotoliul de lângă geamul deschis, încotoșmănită și încoțopenită în cei mai "sexy" botoși pe care i-am văzut vreodată

și mă bombănea: "Tu crezi că toată lumea mănâncă frunze ca nu cumva să miroasă în casă așa cum faci tu?!? Noi suntem oameni normali, nu paștem, mâncăm!"
Am cedat eu, ca de obicei, și am ferecat toate geamurile. Însă o pândesc când pleacă la duș, să vedeți ce crivăț o așteaptă când iese :-)
Cam așa a fost relația noastră aproape permanent, Tom și Jerry erau mici copii. Mi-a spart capul, mi-a prins degetele în ușă și mi-a distrus cariera de pianistă, m-a pocnit cu rigla ani la rând când ne jucam de-a învățătoarea... Și să nu vă imaginați că s-a schimbat prea mult între timp, face instrucție cu toți. De la cățel la vânzătoarea de la supermarket, nimeni nu trebuie să miște în front :-).
Spre sfârșitul zilei am făcut pace: am aprins lumânări romantice, am mâncat tarte franțuzești, ciocolată și fructe de kaki.
PS Pacea a fost provizorie, bombardamentul a reînceput: " Niște perne mai proaste nu ai găsit? Sunt oribile, data viitoare vin cu perna mea de acasă!" :-)

3 comentarii:

  1. Niste surori simpatice sinteti. Mi-amintesc de relatia voastra atipica, sa-i zicem. Cind am fost la Gaesti la voi,(retii, nu? cind am plecat din Regie cu masina lui Stanescu si am ramas in pana pe cimpie) am observat dragostea voastra neobisnuita:) Va pupez si nu va mai ciondaniti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Inuca, nu-mi aduc aminte episodul cu pricina, bănuiesc că a fost un spectacol pe cinste dacă eram implicați eu, sor'mea și Stănescu :-)))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Florentina Tatu-Ivan22 decembrie 2010 la 00:03

    Parca va si vad;) Imi aminteste de o alta relatie.A mea cu Sys-ul meu;)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...