vineri, 12 noiembrie 2010

Ziua 44. AMR 321


Acesta e premiul meu, muncit și meritat pe Smart Woman. Curând mă voi răsfăța cu masaje exotice la Shades Beauty Lounge. Trebuie să-mi fac curaj, eu mă pregătesc trei zile înainte de a merge chiar și la coafor. Sunt o pacoste: " "apa e prea fierbinte" sau "cam rece", "mă doare gâtul", " se poate mai repede?", "asta la ce folosește?", "au, mai ușor", "mai durează mult?", "gata, nu mai rezist, mă ridic". Cam la asta se reduce dialogul meu cu "dușmanul" care mă ține nemișcată cel puțin 35 de minute, mă trage de păr, îmi înfige pieptănul în ureche, îmi pulverizează fixativ în ochi și îmi taie din păr mai mult decât aș fi vrut eu.
Mă voi gândi la voi, la toți cei care ați citit/comentat/votat textul și m-ați ajutat să ajung pe masa de tortură. Frământată, smotocită și învinețită vă voi trimite un gând zen și toată dragostea mea! :-)

6 comentarii:

  1. Felicitari pentru premiu, sa te bucuri de el!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru premiu, te invidiez pentru momentele de rasfat pe care le vei avea. Felicitari pentru blog, il citesc de putina vreme gratie Facebookului si abia astept sa vad ce mai scrii. Fii din nou ticaloasa si pasionala, femeile dulci, sensibile si calde nu se distreaza asa de bine :->

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce te mai duci daca e asa o mare teroare?

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Anonim 1. Mulțumesc, voi încerca să ma simt răsfățată de dragul vostru măcar :-). Mulțumesc și pentru aprecierile la adresa blogului, chiar a început să-mi placă și abia aștept să vină seara, să mă așez în pat și să scriu. Ticăloasă și pasională zici? Fie! :-))))

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Anonim 2. Că mi-e lene să mă spăl și să mă usuc singură.

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...