vineri, 12 noiembrie 2010

Ziua 43. AMR 322.

Azi am încălcat una din regulile de zână: nu te duce la întâlniri cu foștii iubiți.
M-am dus. Am râs mult, ne-am tachinat și ne-am adus aminte de lucrurile frumoase pe care le-am trăit împreună, lucruri pe care le-am ținut foarte multă vreme la întuneric, fără să mai simt nevoia să le aduc la lumină nici măcar o dată în anii care au trecut. Nu-mi aduceam aminte să fi fost atât de pasională și nici atât de ticăloasă cum m-a zugrăvit el în seara asta, am avut senzația că mereu am fost dulce, tandră și blândă ca un puf de păpădie :-).
În orice caz, am regăsit un băiețel la fel de derutat ca acum 10 ani, căsătorit fără să poarte verighetă (cel puțin în seara asta), în căutarea fericirii, oricum ar fi ea-blondă, roșcată sau brună. Căruia îi plac cappuccino și brioșele la micul dejun. Nu știe rețeta brioșei perfecte și habar nu are câtă spumă trebuie să aibă un cappuccino dar jonglează cu cantitățile și aromele, mușcă, soarbe, sau savurează îndelung, dar niciodată farfurioara sau ceașca nu sunt golite. Se întoarce mereu și mereu la cicoarea și biscuitul de acasă, în așteptarea unei porții noi de brioșe înmuiate în cappuccino.
E dispus să (se) joace? Nu știu. Game? Set? Match?

PS Ți-am spus că îl mai am!

15 comentarii:

  1. Wow, dar nu te plictisesti deloc! E un inel de logodna?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu ce barbati te mai intalnesti si tu, zano. Uite-te la mine-frumos, destept, devreme acasa. Si la fulare stau bine...

    RăspundețiȘtergere
  3. Tipul e destul de comun, sunt atat de multi astia care prefera sa ciuguleasca din briose in loc sa-si ia inima in dinti si sa arate ca sunt barbati si ca au sentimente!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Anonim. Răspunsul e negativ la ambele întrebări :-)
    @ Suflețel. Eu îi urez soției tale să nu i se întâmple să descopere niciodată că nu ești Mercedes ci Logan.

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Anonim. Sunt mulți, așa e, la naiba cu ei! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Zano, te-am citit acum ceva vreme, caci luasem hotararea de a ma insura, iar fost viitoare nevasta iti descoperise atelierul si ma tot batea la cap cu marturii etc. (chestii de nunta), pe mine, care sunt un a-estetic desavarsit :). in fine, pe vremea aia era un Zmeu prezent. din lipsa de timp, nu am citit decat posturile ultimelor zile - si pare ca Z. nu mai e prezent in viata ta. ce vi s-a intamplat, fratilor, ca mie mi se parea ca sunteti Cuplul perfect? in comparatie cu ce citeam printre randurile tale, la noi era Razboiul Rece :) (imi cer scuze daca intrebarea e deplasata sau prea personala)

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonimule, stai liniștit, pe blogul ăsta nimic nu e personal :-) S-a întâmplat ca zmeul să nu-și mai dorească să fie zmeu ci om obișnuit. Și s-a mai întâmplat că eu am aflat brusc că viața e complexă și are multe aspecte. Uneori e de preferat războiul rece revoltei spontane, se lasă cu mai puțin sânge. :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Maria, poate viata a fost mereu complexa si cu multe aspecte, numai ca tu nu ai vrut sa o vezi asa cum era.

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Anonim. O fi fost dar acum nu mai contează, mă adaptez din mers.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am stat si am reflectat la ce ai scris mai sus:"Eu îi urez soției tale să nu i se întâmple vreodata sa descopere că nu ești Mercedes ci Logan" Ti s-a intamplat si tie?

    RăspundețiȘtergere
  11. @Anonim. Hmmm, la mine a fost mai rău: eu am crezut că am Rolls Royce și, de fapt, aveam un Trabant numai bun de dus la REMAT.:-)))

    RăspundețiȘtergere
  12. Auci, asta a durut! Vai de barbatul al carei femei ajunge la o concluzie ca asta.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ar fi bine să stim si cum te-a regasit el pe tine, nu esti curioasa?

    RăspundețiȘtergere
  14. @Anonim. Păi asta numai el poate să-ți spună, eu nu l-am întrebat. Dar mi-ai dat o idee bună, îl voi întreba mâine la cafea :-)

    RăspundețiȘtergere
  15. Adică incalci inca o data aceeasi regula? :->

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...