joi, 25 noiembrie 2010

Ziua 57. AMR 308



10 comentarii:

  1. Ce mai faci. Zana? Nostalgii de primavara?
    Canile sunt superbe...

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar esti chiar sadica, zano! Cat ma mai fierbi?

    RăspundețiȘtergere
  3. Si cum faci sa ai poza la semnatura? :-) poate asa iti starnesc interesul...

    RăspundețiȘtergere
  4. Suflețel, dacă există ceva mai rău decât soacrele, tu ești ăla! Cum aș putea fi mai clară decât fotografiile în sine? Un braț de lalele (bagă la cap, astea sunt favoritele mele) și două căni murdare de cafea.
    Poza la semnătură o atașezi cu Gravatar sau îți faci cont pe Blogger.

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Fairy Apprentice. Draga mea, uneori, zânele (oricât ar fi de bune)sunt rănite de zmei sau alte personaje de poveste. (Ia aminte, ești și tu o zână în devenire, nu lăsa bagheta magică din mână!) Snopul de lalele -sunt de toamnă, să știi, fotografia e făcută aseară :-)- este batista albă prinsă în vârf de băț.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am o vorba: "Trece strada pe unde vrea el, ca sa-l duci unde vrei tu." Ideile bune sunt intotdeauna ale lui :D. Eu dau doar sugestii...

    RăspundețiȘtergere
  7. @The Fairy Apprentice. Chiar dacă el insistă să traverseze neregulamentar?

    RăspundețiȘtergere
  8. Ei, regulile sunt facute pentru a fi incalcate legal :). Sau cand nu te vede nimeni. Voiam sa-ti spun sa ierti, dar sa nu uiti, insa in dimineata asta mama i-a spus Runei ca nu exista Mos Craciun... Sper sa o iert curand... ca de uitat...

    RăspundețiȘtergere
  9. @ The Fairy Apprentice. Cam ca Runei mi s-a întâmplat și mie, numai că mie chiar Moș Crăciun mi-a spus că nu există. :-)))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Intr-adevar, socul e mai mare atunci cand il ai in fata pe Mos Craciun care iti spune de fapt ca el nu exista! Noroc ca esti fata mare si desteapta! :-))

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...