duminică, 24 octombrie 2010

Ziua 25. AMR 340.

A beautiful day!
Farmecele de zână funcționează din nou: am scăpat de amendă, puncte și suspendare permis! Vorbeam la telefon, am trecut pe roșu, nu aveam centura, m-am încadrat aiurea-toate în fața unui polițist la Universitate! Și nici măcar nu am dat șpagă, cred că de data asta aș fi dat tot ce aveam în portofel, încă o lună fără permis mi se pare ceva de neimaginat!!! Nu știu cum l-am convins că eu sunt, de fapt, nevinovată și numai o ciudată aliniere a astrelor m-a împins să fac atâtea tâmpenii în doar câteva secunde :-) M-a ajutat și Lisa care tremura pe scaunul din dreapta, pesemne arată rău de tot dacă l-a impresionat în așa fel pe domnul polițist încât ne-a și îndrumat spre Facultatea de Medicină Veterinară. LOL! Lisuca, ai nevoie de un facelift, mamă!
Botezul Zairei a fost senzațional! Nașa e prietena mea, Cătălina, pe care nu am văzut-o niciodată atât de emoționată. Hmm, nu am înțeles de ce era însoțită de doi nași, soțul ei și încă un bărbat. Acesta din urmă ținea lumânărica Zairei într-un fel în care numai un bărbat ar ține-o, atâta a smotocit-o și a înghesuit-o, atâta a ciufulit fundițele încât îmi venea să îi fac un semn discret cu piciorul în tibie!
Pizzaaaaaaaaaaaaaaaa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...