miercuri, 23 iunie 2010

Un w-e romantic

Orice escapada cu zmeul meu este minunata, inca o data am ales bine! Sigur, nu stiu daca Austria poate oferi surprize neplacute vreunui turist, de oriunde ar veni el. Noi obisnuim sa facem rezervari pe booking.com si nu prin agentii de turism, astfel 100% din alegerile pe care le-am facut au fost excelente!
De data aceasta am tras la hotel Romantik Post, un lant de hoteluri mici de 4****, foste cladiri ale postei, intretinute si administrate impecabil, raspandite in toate tarile Europei, mai putin in Romania, of course my horse. Al nostru era destul de batranel, Carol Quintul i-a fost oaspete prin 1552...



















Piata de vechituri, niciodata nu stii peste ce dai.








Ma dau in vant dupa locuri si obiecte care au o poveste si ma visez locuind in castele pe Valea Loirei, in conace subrezite de rafalele de vant sau bantuite de fantome prin Cornwall, sorbind ceai si ciugulind cookies din portelanuri delicate si tarandu-mi poalele rochiei din dantela pe marmura ca gheata. Ador treptele care scartaie sub greutatea pasilor, robinetele patinate, baile placate cu granit, sobele din placute de ceramica colorata, cheile mari si grele care incuie usi masive pentru deschiderea carora am, invariabil, nevoie de muschii zmeului.

4 comentarii:

  1. Ce frumos! Am stat si eu la un astfel de hotel in Croatia dar nu am stiut ca face parte dintr-un lant!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ufffff...ca nu puteai sa te nasti si tu in urma cu vreo 2 sau 3 decenii ! Dar, e mai bine asa ca altfel cine stie ce alta verisoara capatam ?!?!? XOXOXO

    RăspundețiȘtergere
  3. Ăăăă, de fapt m-am născut acum 3 decenii și ceva, îți aduci aminte? LOL

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...