sâmbătă, 5 iunie 2010

Drosophila melanogaster


De azi dimineață îmi bâzâie pe blog și pe email o musculiță de oțet. Inițial am ignorat-o, mi-e milă de suferința și neputința ei de a se afirma altfel decât mimând că se pricepe la ceea ce face. Dar se încăpățânează să se învârtească pe lângă urechile mele dând din aripile minuscule și băgându-mi-se în ochi, doar-doar voi vedea ce talentată e! Am fluturat din mână s-o alung fără să o rănesc, nepublicându-i imediat comentariul pe blog dar nu a priceput că e cazul să bâzâie la altă masă ca să nu-mi tulbure tihna și mi-a scris un email în care mă interpela: cum îndrăznesc să nu ascult și de ce nu îi las și pe alții, cititorii mei, să asculte bâzâitul ei fermecător?

Draga mea,
De ce nu ma lasi sa comentez pe blogul tau, pentru ca astfel ti-as arata tie si clientilor tai, caruciorul copiat de la prietenii tai din europa.
Acolo costa 40 lei, este putin mai uratel cei drept, dar tot ala e! Poate la urmatorul produs "inventat" de tine vei fi mai inspirata! Bafta multa!

M-am gândit că, dacă triluiesc eu, nu mai bâzâie ea și i-am răspuns astfel:

Dragă comentatoare,

Îți mulțumesc pentru vizita pe blog și chiar și pentru comentariu. Inițial am vrut să-ți șterg email-ul și să te ignor dar, stând în hamac, la umbră, mi-am dat seama că mi-e milă de tine și că poate meriți să sacrific 35 de secunde din viața mea ca să îți clarific un lucru: nu mă voi justifica niciodată pentru moderarea comentariilor de pe blogul MEU. Tu susții în continuare o mare minciună și mă întreb cât de îngustă la minte sau rău intenționată poți fi încercând să mă convingi că sunt o imitatoare!!! Cât de neîmplinită ești știind că ai ceva îndemânare dar îți lipsește talentul? Cât de frustrată poți fi dacă, de atâta timp, ai rămas setată pe cărucioarele MELE care se vând atât de bine? Cât de ruptă de realitate ești și cum de ești atât de lipsită de simțul ridicolului încât să mă acuzi de lucruri pe care le practici cu nonșalanță? Până și lumânarea de la botezul fiului tău, lucrată de mine personal, ai copiat-o!
Dar destul cu întrebările retorice, uite una concretă: cât de insignifiantă crezi că ești?

PS Dacă te-ai fi rezumat la a lăsa comentariul pe blog ți l-aș fi lăsat să treacă, nu cenzurez decât comentariile cu limbaj licențios. Dar mă gândesc că ți-am făcut destulă reclamă într-o postare anterioară...


Imediat drosophila revine cu:

Te-ai chinuit putin sa-mi dai raspunsul asta...am crezut ca-mi voi schimba parerea despre tine, dar ramai aceeasi fiinta slaba.
Pe cat de mandra esti, pe atat de slaba. Pacat! Sa-mi dai te rog adresa ta, pentru ati trimite un colet (bineinteles caruciorul din europa) si poate si cateva idei pentru a te inspira. Am sa sacrific 40 de lei pentru a ti-l cumpara.

Hotărâtă să scap de bâzâit dându-i satisfacție drosophilei, i-am dedicat o întreagă postare! Oare nu aveam același rezultat dacă foloseam un plici pentru muște?

PS Culoarea căcănie cu care am editat citatele drosophilei am ales-o pentru a evidenția impresia pe care mi-a lăsat-o.

20 de comentarii:

  1. Hahahaha, ce m-am mai distrat cu povestea drosophilei dar nu as vrea sa fiu in pielea ei. Ce-o avea in cap fata asta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo Maria, asa trebuie sa te comporti cu mustele agramate. Mi-a placut si m-a amuzat raspunsul tau, in special ps-ul :P

    RăspundețiȘtergere
  3. @Roxy. Acum și pe mine mă amuză toată tărășenia. să sperăm că și drosophila are simțul umorului :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Monica. Mulțumesc pentru susținere, Monica! PS-ul a fost culmea răutății mele de Zână Bună Rău :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Andreea Pascu-Moise6 iunie 2010 la 08:34

    Drosophilele trăiesc doar 24 de ore, nu merita sa va bateti capul cu ele...

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea, păi am mai fi avut noi acum de ce să facem haz dacă nu mi-aș fi bătut capul :-)?

    RăspundețiȘtergere
  7. Isabelle laBelle6 iunie 2010 la 10:05

    Atâta gălăgie pentru o musculiță bețivă?:-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Isabelle, câteodată, o musculiță din asta bețivă îmi cade fix în cană, tu crezi că o scot cu vârful unghiei și îmi savurez liniștită restul de cafea? Nț, o arunc. Și îmi strică dimineața, am nevoie de cafeaua mea cu lapte și de moțăiala aferentă pe canapea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Simona Stewart6 iunie 2010 la 11:10

    Iubita si desteapta mea verisoara , lumea ar fi minunata daca nu ar exista invidie si ura intre oameni. Trebuie sa recunosc insa ca, musca naibii ti-a inspirat o descriere de milioane pe care noi, cititorii o savuram cu maaaaaare placere :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Esti totusi o zana buna pentru ca nu ai folosit direct pliciul! I-ai dat o sansa bazdaganiei! hahaha

    RăspundețiȘtergere
  11. @Simona Stewart. Adică iritarea mă face creativă? Hmmm, ia să deschid eu ferestrele larg să intre toate bâzdâgăniile și să mă bâzâie! :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. Faby, așa zic și eu, sunt bună de pus la rană! :-P

    RăspundețiȘtergere
  13. Exagerezi... Ligia nu e asa cum ai zugravit-o tu... iar despre cei care comenteaza fara sa o cunoasca nu am prea multe de zis...:-(Cred ca esti mai mult rea decat buna rau. Dar macar ai umor :-).

    RăspundețiȘtergere
  14. Aaaaaaaaaa...despre Ligia era vorba!! Atunci cred ca o cunoastem toti!! :) Fata "buna" de la inceput a devenit extrem de invidioasa pe succesul celorlati si a inceput sa atace. TIPIC ROMANESC!

    RăspundețiȘtergere
  15. @Anonim. Hai că ai fost simpatică :-). În încercarea ta de a o apăra, ai băgat-o și mai adânc...

    @Faby Las-o în pace, e mică! Și nu mă refer nici la statură, nici la vârstă.

    RăspundețiȘtergere
  16. Reactia ta a fost mult prea acida pentru cat de slaba fost provocarea, cam ca a unui elefant care paseste pe un soricel. Dar ai reusit sa fii amuzanta, ceea ce te-a salvat de la a fi considerata doar rautacioasa si atat.:-)

    RăspundețiȘtergere
  17. Draga mea, ceea ce ai facut tu este impardonabil. "Drosophila" cum foarte urat ii spui tu nu a vrut decat sa iti atraga atenția asupra unui lucru. In nici un caz scopul ei nu a fost sa te jigneasca asa cum ai facut-o tu. Faptul ca ai un blog pe care sa te exprimi si pe care poti sa-l controlezi moderand comentariile(poate si acest comentariu v-a fi moderat)nu iți da dreptul sa fi aroganta, modestia este o calitate care ti-e straina.

    RăspundețiȘtergere
  18. @Anonim 11:45. Uite, dacă mi-ai fi scris tu în locul drosophilei, era mult mai funny, aveam cu cine să mă bat în verbe și vorbe. Mi-a plăcut comentariul tău și îți dau dreptate, aș fi putut să tac. Dar ce să fac dacă pliciul mi-a fost mai la îndemână? :-)

    RăspundețiȘtergere
  19. @Anonim 19:19. O prăjiturică? Un ceai? Bine ai venit pe la mine dar cu ce ocazie? :-)

    RăspundețiȘtergere
  20. Se pare ca nu sunt atat de priceputa la vorbe si verbe :-) pentru ca ai perceput mesajul meu ca pe unul critic la adresa ta cand, de fapt, era unul admirativ. Nu sunt deloc adepta intoarcerii celuilalt obraz ca sa arati ca esti superior si manuiesc pliciul cu la fel de multa usurinta ca si tine atunci cand situatia o cere :-).
    Off topic. Te-am gasit pe FB si ti-am cerut prietenia, sunt L.M.

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...