joi, 24 iunie 2010

La mare, la soare.













7 comentarii:

  1. Setul asta e si mai frumoas decat ”fratele” lui de zilele trecute :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos, ca toate celelalte lucruri pe care le-am vazut pe aici. Am "gustat", alaturi de ceaiul din cana, fiecare poza si fiecare povestire si am petrecut o dimineata linistita pentru care trebuie sa-ti multumesc, Zana Buna Rau. In iarna, un preajma Craciunului vom crestina si noi o micuta, abia astept sa-i pregatiti un trusou!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Monica. Mulțumesc frumos! E forma îmbunătățită, niciodată nu reușesc să fac două la fel ;-)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim. Mulțumesc frumos pentru vorbele bune și vă aștept la botez! Până atunci, mai treceți pe aici, poate mai "bem" o ceașcă de ceai împreună :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pozele sunt superbe!!! Sunt tare mandru de tine, ZAna mea!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi s-a facut dor de mare doar privindu-le. Sunt foarte frumoase si voi sti la cine sa apelez daca se iveste vreo ocazie!

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...