marți, 9 septembrie 2014

Nuntă Alinuța și Mircică

Pe Alinuța am cunoscut-o prin primăvară, ne-am văzut de vreo 3 ori în tot acest timp și toată corespondența noastră nu cred că însumează 5 emailuri.
Am bănuit că suntem suflete pereche încă de la prima întâlnire, când mi-a spus că nu-i plac ballroom-urile, nu vrea huse pe scaun, plicuri de bani pe masă, hortensii în aranjamentele florale și nici buchet bilă. 
Când cu o zi înainte de nuntă și-a vopsit părul roșu, mi s-a confirmat că am făcut alegeri al naibii de bune în ultima jumătate de an. Am eu o slăbiciune pentru miresele roșcate...
Și când au avut grijă să-mi spună imediat cât sunt de încântați de flori, astfel încât să pot dormi și eu liniștită noaptea, le-am jurat credință veșnică și iubire perpetuă. 
Alinuța și Mircică sunt doi copii tare simpatici, care se potrivesc perfect, care se iubesc mult și care sunt făcuți să fie împreună. Și știu ce spun, în fiecare săptămână văd cel puțin o pereche de oameni ce își jură reciproc că vor sta unul lângă celălalt pentru tot restul vieții...
Alinuța și Mircică mi-au spus că a fost cea mai frumoasă nuntă la care au mers vreodată, că totul a fost cum și-au dorit, că s-au distrat și că, dacă ar trebui să o repete, ar alege aceiași furnizori pentru că au fost cei mai buni. Și pentru că n-am sesizat că trebuie să mulțumesc pentru acest ultim compliment, Alinuța m-a tras grațios de mânecă. :-)
Abia atunci am realizat că eram pe o listă de oameni din businessul evenimentelor private pe care i-aș recomanda oricui, oricând: Cookie Jar, Brândușa Iacob, Zoom Decor, Iancu Avram.
Locul nunții este La Seratta din Otopeni: o sală rotundă, o grădină perfect întreținută, un foișor, un loc de joacă sub un nuc și o parcare cu pietriș.

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...