luni, 21 iulie 2014

Botez Dino

Toți clienții mi-s dragi, dar sunt unii atât de simpatici, încât mi-e mai mare dragul să lucrez cu ei.
Mama lui Victor Maximilian m-a sunat și mi-a spus :
Urmează să ne botezăm bebelușul iar băiețelul nostru cel mare a fost însărcinat să aleagă tema. 
El a ales dinozaurii, credeți că ne puteți ajuta? 
Inițial, m-am lăsat pe spătarul scaunului și am început să număr cu calm până la 10: numai când aud cuvântul și mă ia cu transpirații reci. Am dat repede search pe google cute dinosaurs. 
Chaoyangsaurus, Europasaurus, Leaellynasaura, Mei, Minmi, Unaysaurus
Eww, dacă ăștia sunt cei mai drăgălași dinozauri, mă gândeam, nu vreau să știu cum arată cei mai ticăloși.
Și-am purces la treabă:






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...