luni, 30 iunie 2014

This is how we party

Alex a împlinit 52 de ani.
Bine, bine, fie... 25 de ani.
E la castel de un an dar parcă e dintotdeauna. 
Responsabilitățile ei sunt puține și importante: 
pupicii și îmbrățișările fără motiv,
aprofundarea meseriei de zână,
rostogolirea pe treptele alunecoase,
îndreptarea părului cu peria,
chicoteala la 8 dimineața,
selfie-urile,
vrăjirea vreunui client cu care eu nu am chimie și nici nu mă străduiesc să o produc,
verificarea ofertelor de preț pe care le fac și pe care, invariabil, le găsește prea mici,
pistonarea zilnică a bietului meu creier cu idei specific pițiponcești 
("trebuie să-ți pui gel pe unghii", "TREBUIE să-ți pui gel pe unghii", TREBUIE SĂ-ȚI PUI GEL PE UNGHII. 
Na, mi-am pus acum o lună și sunt în culmea extazului: nu mi se mai rup, nu mai am lacul sărit în aceeași zi în care a fost  aplicat. 
Dar nu recunosc nici de-a naibii că e cea mai tare invenție de la bec încoace.)
Tortul de sărbătorită i l-am făcut eu, normal.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...