duminică, 2 martie 2014

Andrei a împlinit 8 ani






Andrei este unul din cei mai dragi prieteni ai mei din categoria Pitici. 
Are tot ce-mi place la un copil: e blond și mereu ciufulit, are ochii albaștri și maaaari, zâmbet permanent pe față, e dezinvolt în prezența oamenilor mari și e fericit cum numai copiii pot fi.
Îmi vine mereu să-l smotocesc și să-l ciupesc de obraji, dar îmi țin mâinile cuminți. În schimb, îi cer voie la modul cel mai serios să-l pup când ne întâlnim, iar el nu mă refuză niciodată. 
Într-o seară, când urma să cinez cu el și cu ai lui, și-a pus papion special pentru mine. M-am topit toată și mi-am promis să-l impresionez și eu pe măsură:
ieri l-am sărbătorit la Lasermaxx și i-am pregătit un dessert bar cu Minioni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...