duminică, 10 februarie 2013

Will you be my Valentine?

Hai că deja au început să se învolbureze apele cu ziua asta a lui Valentin, aproape orice conversație pe care o am începe sau se termină cu întrebarea ce faci de Valentine's Day și mereu îmi propun să verific care din admiratori îmi este disponibil în acea zi, nu care cumva să nu-mi scot  și eu gulerul de blană și pantofii cei noi prin vreun restaurant cu lumânări și inimioare în geam și cu ofertă de două ciorbe la prețul uneia.
Adevărul e că mi-a plăcut mereu sărbătoarea asta. Știu că m-am blazat și că am declarat deseori că iubirea e supraevaluată și că nu mai cred în ea ca sentiment unic furnizor de fericire și împlinire, dar chiar și mie, așa pragmatică cum sunt, tot îmi place să-mi spun că, atunci când îl/o întâlnim, știm din secunda 2 că el/ea e alesul/aleasa. 
Nu l-am întâlnit încă, dar i-am întâlnit pe alții. Mai tineri, mai bătrâni, mai deștepți sau mai inabili, mai interesanți sau mai plictisitori, bărbați de care mă îndrăgostesc între 1 și 3 săptămâni, timp în care nu mă mai înțeleg cu fluturii din stomac și uzez tastatura telefonului. După care-mi vin în fire și redevin eu: prea ocupată ca să ies la cină, prea comodă ca să mai dorm în alt pat decât în patul propriu, prea egoistă ca să mai dau înainte să primesc. 
Așadar, n-oi fi eu model de devotament și afecțiune, dar zău că îmi plac oamenii îndrăgostiți. Îmi plac mâinile împreunate, pupicii furați, privirile complice și mângâierile moi pe păr și zâmbesc cu gura până la urechi și fac poze din goana mașinii bărbaților care bat pas de defilare privind ceasul la fiecare 5 secunde și ținând chinuit în mână un buchet de flori.
Așadar eu cred că Valentine's Day ar trebui sărbătorită de toată lumea: și de cei îndrăgostiți cu adevărat, cărora nicio declarație de dragoste nu li se pare perfectă,  și de cei care-și trăiesc iubirile în secret, și de cei pentru care bătăile aripilor de fluturi parcă s-au mai domolit, și de snobii care te privesc de sus și-ți spun că ei n-au nevoie de o zi anume ca să-i arate iubire jumătății de acasă
Cumpărați-vă flori și mici daruri, mergeți la Paris sau la Moeciu, împărțiți bomboana de ciocolată și priviți-vă în ochi. S-ar putea ca acolo să se afle fericirea. Cel puțin pentru o bucată de vreme...
Cu drag,
Zâna

6 comentarii:

  1. Inteleg ca urmezi un curs de comunicare.

    "Bite me!", urmat de "Will you be my Valentine?". Apoi sa nu ne fie cu banat, dar au dreptate si restul femeilor din regat cand se supara ca le iei flacaii!!! Parol!

    RăspundețiȘtergere
  2. Haide că sunt destul de constantă în mesaje! Cât despre flăcăii ăia, nu știu, dom'le despre ce vorbești. Așa se bârfește în sat?

    RăspundețiȘtergere
  3. Aoleu ! Iar se apropie Valentine's Day ! Zau, daca nu uit in fiecare an, si trebuie sa-mi aduca cineva, de obicei din mass-media, aminte !! Dar NU e legat doar de aceasta sarbatoare, ci efectiv acelasi lucru il patesc, de cand ma stiu, chiar si in legatura cu diferite sarbatori onomastice, nici acum nu pot sa tin minte cand cad diversi sfinti, nici chiar cei cu un nume similar unor persoane chiar importante pt mine, despre a caror zi onomastica mereu aflu in ultima clipa de la TV, cand ziua deja era pe jumatate sau chiar pe 3/4 dusa...nemaivorbind de perioadele cand nici nu eram in Romania de ziua sfantului respectiv si ramaneam in ceata totala !! Efectiv NU stiu ce am cu sfintii de NU pot sa-i tin minte, dar asta de mic copil, plus in continuare, si nici macar nu e ceva legat de discriminare anti-BOR sau religie organizata, pt ca eu sincer respect destul de mult si religia organizata, chiar si non-BOR, respect si lucratorii profesionisti bisericesti, si in mod real, desi nu am interactionat eu cu multi, totusi vasta majoritate a celor cu care am interactionat eu personal mi s-au parut chiar mai inalt calitativi decat doar minim etici si competenti...dar uite ca pe sfinti NU pot sa-i tin minte !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, Rudolph, acum nu mai ai nicio scuză, ți-am amintit eu că trebuie să cumperi flori, ciocolată și ursuleț.:-)

      Ștergere
  4. Draga Zana, imi placi :) Te ocupi cumva si de wedding planning? Daca nu, cunosti pe cineva care se indeletniceste cu asta? As vrea pe cineva creativ, cu personalitate! Si poate ma ajuti tu cu decoratiunile, cum te pot contacta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, Ana! Cred că și eu te plac. :-) Putem să ne vedem la atelier și să povestim, scrie-mi la office@casahera.ro.

      Ștergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...