luni, 28 ianuarie 2013

Un copac cu floooori...


Și un colț uitat de ceeeer... 
He he, acum îmi dă mâna să cânt, dar am îmbătrânit 10 ani cu ăști copăcei,
7 la număr ei,
pregătiți pentru botezul bebelușei Claudiei.
Concluzii:
E important să ai rădăcini puternice, dar și un trunchi pe măsură,
că altfel te îndoaie chiar și respirația unui biet ospătar.
Sammy e vrăjitoare adevărată:
a cumpărat cu câțiva gologani un portbagaj de flori
O iubesc mult pe sor' mea pentru că mă suportă când mă isterizez
și mă scoate din criză când mă panichez. Și asta fără să mă plesnească.
 Găluștile din supa de la Bistro Jariștea sunt perfecte.
Copăceii sunt chiar drăgălași.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...