vineri, 28 decembrie 2012

Visuri la borcan



Eeexact! Fiecare rulou din ăsta pastelat are câte un vis, un plan, o dorință. Sunt multe și le-am scris dintr-o suflare, n-am avut nevoie să mă gândesc că m-am gândit la ele tot anul: uite-așa le-am dus și-ntors, le-am perpelit, le-am înghesuit și le-am scos iar la lumină.
Deci eu aș vrea ca în 2013 să se întâmple astfel:

Să mă mut în Franța.
Să îmi iau un Mini Cooper. Roșu.
Să merg în vacanță în Cuba.
Să văd Fairy's Corner pe fațada unei clădiri și să aud un clopoțel sunând la canatul unei uși grele de lemn.
Să învăț să prepar macarons cu mânuțele mele.
Să se recupereze complet dragul de Taz, actualmente cuțu șchiop.
Să învăț denumirile tuturor florilor, ierburilor, crengilor, bobițelor și frunzelor cu care lucrez.
Să nu mai văd pe Facebook poze cu unghii false și pictate.
Să intru în posesia magnetului de frigider adus tocmai din India.
Să aflu ce naiba vor bărbații și care e rolul lor în Univers.
Să înlocuiesc toate becurile arse la atelier, la birou și acasă.
Să ajung în Țara Oașului.
Să nu mai lucrez 16 ore pe zi, șapte zile din șapte.
Să repar ușa cuptorului cu microunde, actualmente imposibil de deschis fără aportul lucrului mecanic efectuat de o lingură de lemn (habar n-am fizică, dacă am scris prostii, să-mi fie iertat păcatul).
Să petrec mai mult timp cu Bubu.
Să pictez.
Să nu mai dau banii pe abonamente la sala de sport sau saloane de întreținere/înfrumusețare că oricum nu mă duc niciodată.
Să schimb cauciucurile de iarnă cu cele de vară când o veni vremea lor.
Să ajung să văd marea ori de câte ori mi se face dor de ea.
Să nu mai dezamăgesc pe nimeni.
Să nu mai mănânc chipsuri de cartofi și să nu mai beau Pepsi decât o dată la două săptămâni.
Să nu mai țip la Sammy "ca o isterică".
Să beau mai multe cafele cu sor'mea.
Să găsesc răbdarea de a intra în mai mult de trei magazine când fac shopping și să renunț la obiceiul de a nu proba hainele pe care le cumpăr.
Să o vizitez mai des pe bunica.
Să mă caut la un doctor și să rezolv problema cu spatele care mă doare de mor.
Să-i găsesc un loc televizorului cât peretele că tare mă încurcă în living.
Să respect cu sfințenie agenda zilnică.
Să-l dresez pe Taz să-mi aducă telefonul de pe unde îl las.
Să o conving pe mama că nu trebuie să calce sau să facă mâncare atunci când vine pe la mine.
Să îl conving pe papá să vină pe la mine.
Să se sisteze lucrul la hidoșenia aia de catedrală a neamului prost.
Să fac un curs de tehnică fotografică.
Să învăț să deleg și să nu mai fiu disperată să controlez totul.
Să beau 14 cafele, să mănânc 35 de kunefe, să mă uit 7 nopți la luminițele Bosforului și să prind bazinele din Pamukale pline cu apă.
Să mă doară și mai puțin în cot de gura lumii.
Să vină vara mai repede și iarna deloc.
Să nu mă facă Antonescu, Ponta & Co refugiată politic.

Așa să-mi ajute Gandalf sau Matrix, care din ei o fi pe recepție.


14 comentarii:

  1. Intr-adevar una din cele mai complexe si variate, dar si relativ echilibrate "liste" de acest gen pe care am citit-o pana acum ! Plus ca sunt enumerate asa logic, in sens de coerent si consistent interne, incat nu par doar de nivel de simple fantezii, ci par chiar vise-dorinte de tip realist posibil implementabil, poate nu toate, desigur, dar chiar destul de multe din ele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu 9 si partial cu 10 te pot ajuta. Pana cand se vor coace ciresele, magnetul va fi ancorat pe usa frigiderului tau!

    RăspundețiȘtergere
  3. Rudolph, Rudolph, câna vreodată am dat eu impresia că sunt ruptă de realitate? :-)))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Marius. Trebuie să fii mai specific. Că eu mâine pot să mă duc în piață la Beller și-ți găsesc cireșe câte vrei...:-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Tease me, tease me, tease me, baby
    Till I loose control. :-)))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Mult succes! iti urez sa ti se intample toate, in ce ordine vrei tu. C.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am stat toata seara pe blogul tau, negresit esti o zana. :-) Ai maini magice, sa nu te opresti niciodata. Sunt sigura ca vei avea parte de un 2013 asa cum l-ai decris mai sus. Iar Taz...Taz este superb :-)












































































    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu mă fâstâcesc când primesc laude așa "deșănțate" :-). Mulțumesc frumos. Taz e iubirea mea cea mare și viața ar fi pustiu fără el :-P La mulți ani!

      Ștergere
  8. Pentru spate iti recomand Yumeiho .
    Sunt impresionata de lista ta !
    La Multi Ani !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Gabi, pentru recomandare, îmi propusesem să încerc și masajul. Un an excelent să ai! :-)

      Ștergere
  9. aha...mda...si sa duci gunoiul mai des :)))...si sa o iubesti pe sammy mai mult...si nu mai bagi atata pizza pe sub mustati...si nici merdenele...Amin!

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...