miercuri, 17 octombrie 2012

Blue eyes, blue eyes

De fapt, nu știu dacă bebe Marius Damian are ochii albaștri, dar așa mi l-am imaginat eu când i-am pregătit mierea pentru botez.

Și dacă tot mă ocupam cu păscutul cailor verzi pe pereți, mi-am imaginat și un întreg decor pentru petrecere.

Sper doar că nu s-au trezit cu paie-n supă.

Un comentariu:

  1. Albastrul (cu toate nuantele lui) este culoarea mea preferata. La o posibila asociere dintre miere si culoarea albastru recunosc sincer ca nu m-am gandit niciodata, insa cred ca in legatura cu un bebelus e ceva deosebit de potrivit. M-au impresionat ff mult tacamurile si mai ales farfuria din poza nr 2.

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...