luni, 2 iulie 2012

Lumanari botez gemeni





Îmi pare rău că nu am notat numele celor doi bebeluși pentru care am lucrat lumânările acestea de botez; mi-a făcut o plăcere imensă să mă joc cu mult tulle adunat într-o bilă fluffy, înveselită de buline, biscuiți cu scorțișoară și jucării delicioase din pluș, numai bune de pupat pe botic. 

Un comentariu:

  1. Buna Zano,

    Am cautat peste tot pe acest blog un mail, un telefon, dar in zadar.
    Doresc sa dau de tine urgent!!

    Imi plac foarte mult creatiile tale si sunt interesata pentru un botez care v-a fi in curand.

    Poti te rog sa ma contactezi pe mail:
    andreeaodett.popovici@gmail.com

    Multumesc si o zi buna!

    Odett

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...