luni, 23 aprilie 2012

Goe s-a însurat

Ah, ce-am mai plâns la sfârșitul săptămânii ăsteia! Ne-am văzut puiul cum zboară fericit din cuib și-am plâns de bucurie.
Am petrecut 3 zile și trei nopți, așa cum ne stă în fire nouă, neamului de zâne, și-am plâns de dureri de picioare.
I-am privit cât sunt de tineri și frumoși și-am plâns de drag.
Și-am avut o viziune cu mine peste 6 ani făcând teme la română, franceză și engleză cu micul elf care acum stă la căldură în burtică. Și-am plâns de atâta râs.













Mulțumesc, Sammy, pentru efort și suport, îți voi rămâne datoare toate viețile mele viitoare pentru ideile minunate pe care le-ai avut.




6 comentarii:

  1. Felicitari tinerilor casatoriti !

    Vreau sa marturisesc ceva: eu nu sunt familiar cu blogul tau, insa el se afla in blogroll-ul blogului lui Cleo (Alegerea Sophiei) si am dat click pt cam vazand numele lui Goe, ma gandisem la personajul dl Goe, si am crezut initial ca in acest post va fi vorba despre recenta nunta a lui Pepe cu Raluca Pastrama ! Si la inceput citind primele randuri inca nu ma lamurisem..credeam ca e vorba de o satira, sau ceva de genul asta...nu m-am prins decat dupa ce am vazut fetele protagonistilor in pozele de mult mai jos !!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. paharele acelea pline cu bombonele imi cam fac cu ochii :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Rudolph N-aș face niciodată satiră despre nunțile altora, eu scriu doar despre ale mele. :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Zana : daca ma pun cu ele, nu mai incap in rochie :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Carmen Rochia baby doll te scoate întotdeauna din încurcătură! :-)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...