miercuri, 11 aprilie 2012

Efectul de fluture


Aveam în atelier fluturii aceștia brodați dinaintea erei noastre, cam de pe la începuturile mele de zână și niciodată n-am găsit la ce să-i folosesc deși m-am lovit de ei aproape zilnic.
Ieri i-am cusut pe un tricou negru de bumbac de la Zara. 29 de lei. Azi toată lumea cu care m-am întâlnit i-a remarcat.
Dis de dimineață m-am trezit în miros de zambile, cu un ou kinder lângă pernă și cu un gol în stomac: unul din băieți își așezase capul pe gâtul meu, celălalt îmi îmbrățișa genunchii.
Nicicând nu m-am îmbrăcat mai potrivit...

2 comentarii:

  1. Eram pregatita sa gasesc niste grozavii tinand cont ca discutia care m-a adus aici nu era una magulitoare pentru tine si iata-ma citind de doua ore povesti cu zane :-)))) sunt pur si simplu fericita sa descopar la anii mei ca ele mai exista si ca traiesc printre noi. Complimentele mele, zana!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Lore Grozăvii??? Eu sunt pur și simplu fericită că ai trecut pe la mine. Te mai aștept!:-)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...