joi, 1 martie 2012

1 Martie

Pe la 5. Azi după amiază:
-Fluturaș, la mulți ani! Să ai o primăvară frumoasă, cea mai frumoasă! Îmi faci și mie un buchet frumos de flori? E pentru prietena mea și am nevoie de el în două ore.
-Ești culmea, fluture! La ora asta tu vrei buchet???
-E foarte important, trebuie să mă ajuți și e musai să fie cel mai frumos.
-Ți-l fac, dar să nu mă bați la cap, te sun eu când termin de lucrat.
Ce-o fi și în capul ăstuia de vine cu solicitări din astea la sfârșitul zilei, și ce zi!!!, când am capul cât o baniță și nervii praștie, bombăneam eu în sinea mea. Sigur a făcut iar o prostie și florile sunt parte din procesul de împăcare...
Bun, deci cu inimioare. Și ciocolată, neapărat ciocolată, nicio femeie nu-i rezistă unei bomboane de ciocolată.

Ce să mai pun... gărgărițe, că acuși-acuși ies drăguțele de ele la soarele de primăvară, lots and lots of ladybugs, Marcello...

Și-un cuib de păsărele pe o crenguță înmugurită.

Zambile albe, ah, ce miros incredibil, de ce nu miros toate florile a zambile?

Și lalele roșii, nu se poate fără lalele!

Și ranunculus roz și roșu, adorabil! Taz, ia-ți nasul ăla mare din florile mele!



Ce mai lipsește... o crenguță uscată aici, un șnur de mărțișor dincolo...

-Fluture, gata, poți trimite șoferul să ia florile!
-E frumos? Îți place?
-Normal, doar eu l-am făcut. Îmi place mult!
-Trimite-mi poze!
-Asta-i chiar culmea, nu pot, sunt în mașină! Babă curioasă!
-Trage pe dreapta și trimite-mi poze!
-Fluture, mă scoți din minți! Am tras pe dreapta, ia poze! Nu mai găsești tu femei ca mine care să-ți facă pe plac imediat...
-Știu.
-Ai primit pozele?
-Daaaaaa. Super! Dar ție îți place, fluturaș?
-Păi doar ce ți-am zis că-mi place mult! Fluture, ai înnebunit?
-Sigur, sigur îți place mult?
-Pffff, foarte mult!
-Bine, sunt din partea mea pentru tine!

***
Aceasta nu e o poveste, e o întâmplare, una din acelea care nici nu visezi să ți se întâmple, iar atunci când ți se întâmplă, te emoționează nespus. Ah, ce-mi plac fluturii!


9 comentarii:

  1. Hai măăăi zânooo, că eu m-am prins de la începuuuut. Of, fluturii aștia, ce te mai păcălesc. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi tu te-ai prins, dar eu fac buchete pentru prietenele lui săptămânal! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos! Buchetul e senzațional, Zână!
    O primăvară fenomenală!

    RăspundețiȘtergere
  4. @TFA Ai văzut ce buchet frumos mi-am făcut? :-)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu miros toate florile a zambile pentru ca trebuie sa mai miroasa si a liliac, a iasomie,ba chiar si a "banal" trandafir catifelat ;)(si mie-mi plac mult zambilele).

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Silving. Știu că lumea nu se învârtește în jurul meu și florile nu miros toate a zambile, dar tare mi-ar mai plăcea :-)))) Încântată să te cunosc, abia aștept să citesc ce face o mică sirenă printre vikingi. :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. draga Zâna, nici n-am gandit asta :D.Doar ca eu as vrea sa miroasa toate florile a zambile,liliac,iasomie si trandafir din ala mare si rosu ;).Ca nu ma pot decide intre ele,si apoi de ce s-o fac neaparat? ;) Te mai astept pe la mine, incântata si eu, ca de la sirena la zâna:)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...