joi, 24 noiembrie 2011

Ziua 357. AMR 8


Cineva să mă oprească să mai fiu o prietenă atât de bună! Cine știe cum ajung în rai și le stric ălora socotelile pe-acolo...
Azi am vrut să am grijă de prietena mea care aproape că s-a mutat la cabinetul de stomatologie și să o răsfăț cu ceva bun și ușor de mestecat cu o dentiție pe jumătate funcțională. Orezul cu lapte mi s-a părut perfect: nu trebuie mestecat și nici nu scapă printre buzele amorțite de anestezie. Și-apoi, altceva n-am găsit prin dulapuri, oricât am închis și deschis uși și sertare. (Noroc cu Taz și cu dieta lui pe bază de pui/orez/lăptic, că nu știu ce s-ar fi făcut prietena mea dacă îi ofeream crănțănele...)
Am verificat rețeta pe net-o măsură de orez, trei de lapte- am pus toate cele în cratiță, ne-am așezat la taclale și după vreo oră de dezbătut legea eutanasierii câinilor ne-am ales cu:
-miros de ars în toată casa
-fum
-un strat de vreo 2 cm de orez cu lapte calcinat
-un strat de 3 cm de orez cu lapte de consistența cimentului
Cred că ibricele și oalele mele au de ispășit o mie de păcate din alte vieți și de aceea au fost trimise la mine în bucătărie: nu trece o săptămână fără să ard și să arunc una.
Important e că draga mea prietenă încă mă mai iubește, chiar dacă a plecat de la castel flămândă. Deci vă rog să rectificați acolo în creieraș: dragostea nu trece neapărat prin stomac.

4 comentarii:

  1. - capitolul mancare:...no comment
    - capitolul strans noaptea in brate: ales laptopul si nu pe mine...
    - capitolul alte favoruri :)))...nici atat
    Deci, imi pun intrebarea, asta-i relatie??

    RăspundețiȘtergere
  2. Astazi la castel am primit:
    Prajitura: minunata (chiar destul de dulce :)))
    Paine: calda, cu seminte
    Dragoste: cat cuprinde de la amandoi
    Poze in premiera a viitoarelor mele accesorii ;)
    Idei pentru casuta din poveste :)
    Asa da!

    RăspundețiȘtergere
  3. @zana. Nu stii ca cu cat te dai peste cap sa iasa lucrurile perfect exact atunci nu-ti iese nimic? :-)
    @Pisi. Sa intelegem ca dragostea trece totusi prin stomac?:-)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...