vineri, 30 septembrie 2011

Ziua 317. AMR 48.








Gicu este un tip pe care l-am cunoscut pe Facebook. Poate e mult spus l-am cunoscut când singura interacțiune pe care o avem e câte un comentariu, de obicei la mișto, pe care îl postăm pe wall-ul fiecăruia din când în când.
Gicu e responsabil cu buna dispoziție, are mereu un banc bun de spus. Dar nu asta mă face să-l țin în lista de prieteni în care fac curat săptămânal, ci fotografiile pe care le postează. Niciun alt cap de familie din lista mea de prieteni nu e mai mândru de soția și de fiica lui, așa cum e Gicu. E drept că are o soție oacheșă și cu talie de viespe. E drept și că are o fiică adolescentă frumoasă și talentată (ea e autoarea desenelor/picturilor de mai sus pe care le-am descărcat fără a-i cere permisiunea, faptă care sper să nu fie atât de gravă încât să mi se taie capul)
Într-o lume a minciunilor frumoase așa cum e Facebook, în care bărbații omit să-și precizeze statusul și au grijă să nu posteze decât fotografii care să exprime bună, ești deosebită, hai la o cafea, Gicu e eroul meu: evidența cu care se umflă în pene cu familia lui frumoasă mă înduioșează și îmi vine să-l pup. Cu respect, normal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...