marți, 21 iunie 2011

Ziua 246. AMR119.

Azi a fost solstițiul de vară, cea mai lungă zi din an.
Hmm, nu știu dacă e chiar așa. Eu am multe zile pe care le încep la 6 și le termin după miezul nopții... Dorm puțin și mi-aș dori să se inventeze odată pilula aceea care să blocheze nevoia de somn ca să am și eu timp să fac tot ce am notat în agendă zilnic.
E drept că nu sunt nici cea mai organizată persoană din lume și îmi mai plac și pauzele. Mai ales cele de cafea! Pe care, mai nou, o împart cu Taz: azi am lipsit câteva minute din mașină cât să alimentez și să plătesc și l-am găsit limpăind din cafeaua mea aburindă și neîncepută!!!! pe care abia așteptam să o savurez pe drumul lung la care ne așternuserăm. Am fost prea supărată pe el ca să îl trag în poză, însă îl fac de râs cu fotografia din cabina de duș, unde a tras un pui de somn cât am trebăluit eu în fața oglinzii.

Și pentru că chiar am fost foarte afectată de lipsa de cofeină, voi continua cu dezvăluirile: un alt loc pe care Flocoșenia-Sa îl adoră e în fața frigiderului, atunci când se deschide. Și, dacă mie îmi ia lesne cafeaua de la gură, aici e mai dificil pentru că trebuie să se lupte pentru supremație cu sora de zână, la fel de atașată ca și el de acest obiect electrocasnic:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...