marți, 31 mai 2011

Ziua 234. AMR 131

Exista si la noi persoane din acelea care se oferă contra cost, evident, să fie sac de box pentru alte persoane excesiv de nervoase și de stresate? Am văzut acum câțiva ani pe la știri, se întâmpla în China... Eu cred că ar fi o afacere profitabilă, aud deseori în jurul meu: "Îmi vin să bat pe cineva!", ca să nu mai zic că eu am fost campioană azi la rostit această frază. N-am bumbăcit pe nimeni, dar am fost ca leul în cușcă. Îmi simțeam nările evazate, fruntea gata să explodeze, capul cât o baniță și aș fi fost în stare să mă bag cu capul într-o butelie de oxigen numai să simt că intră aer în plămâni. Eram în sevraj, am renunțat să mai trag pe nas. Olynth. Dar ce credeați? :-)
Să tot fie vreo 7 ani de când sunt dependentă de xylometazolina din sticluță. Ieri seară mi-am zis: "E sticluța asta de 6 cm mai puternică decât mine??? "
Sunt Zâna Bună Rău și am 24 de ore de când nu am mai pulverizat Olynth în nas.

Un comentariu:

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...