miercuri, 23 martie 2011

Ziua 168. AMR 197.



15 lucruri pe care le-aș face azi dacă aș fi zână adevărată:

1. Mi-aș rezerva bilete de avion și camere în hotelurile din toată lumea.
3. Aș face să dispară tutunul și drogurile. Alcoolul nu. Că-mi mai plac și mie câte un Cosmopolitan, un Mojito sau un vin bun...
4. Le-aș îndesa puștile și mitralierele pe gât tuturor celor care cred că războiul are vreo justificare
5. Aș reseta concepțiile lumii despre ea însăși: femeile nu sunt cu nimic mai prejos decât bărbații, niciun dumnezeu nu e mai breaz decât altul, mâncăm ca să trăim, nu trăim ca să mâncăm etc.
6. Aș scoate în afara legii burta de bere și ceafa groasă.
7. Aș direcționa toți banii care se învârtesc în lumea fotbalului către cercetarea medicală. În capul listei, leacul împotriva cancerului. Al doilea, serul pentru resetarea memoriei umane.
8. Aș obliga femeile să poarte măcar o dată pe săptămână rochie și pe bărbați să semene cu Jude Law. :-)
9. Aș șterge din calendar lunile octombrie, noiembrie, decembrie, ianuarie, februarie, martie.
10. I-aș preface în viermi pe toți mincinoșii de pe lumea asta. Nu în broaște râioase că poate se trezește vreo proastă de prințesă (voi nu, Ralu și urbana mea dragă:-) că vrea să le pupe și să le transforme în prinți...
11. Le-aș înnoda mâinile la spate celor care-și lovesc copiii.
12. I-aș readuce la viață pe Freddy Mercury, Lady Di, Coco Chanel și Audrey Hepburn. Și pe Lisuca...
13. I-aș trage o mamă de bătaie Pandorei că și-a băgat nasul în cutia pe care nu ar fi trebuit să o deschidă niciodată.
14. Aș impozita prostia. Cu banii strânși aș salva copiii din Africa, urșii panda, ghețarii, balenele, pădurile tropicale, clădirile de patrimoniu. Și tot ar mai rămâne.
15. Aș schimba calapodul încălțărilor de la Zara că mă strâng de mor.

Nu sunt zână adevărată așa că azi nu am făcut decât să trăiesc și să mă bucur de soare, de Taz cu giumbușlucurile lui, de orhideea din ghiveci care a înflorit peste noapte și chiar și de zgomotul aspiratorului pe care îl aud de sub geam: un puști curăță interiorul unei mașini cu un aspirator cochet, roz. :-)

12 comentarii:

  1. Ah, zina buna, ca tare bine-a mai fost ieri! Sa mai facem, da?
    O lista bunicica, hai ca te ajut si eu cu bagheta sa facem loc la frumos pe lume!

    RăspundețiȘtergere
  2. Prințesă, postarea aceasta e o restanță de alaltăieri, abia acum finalizez textul pentru ziua de ieri. :-) Deci a fost la fel de bine și pentru tine cum a fost pentru mine?!? :-)))) Am râs singură aseară amintindu-mi ce repede vorbeam amândouă, ca nu cumva să rămână ceva nespus...Abia aștept data viitoare! :-) Hai să ne unim baghetele!

    RăspundețiȘtergere
  3. O zana si o printesa s-au intilnit! Mare galagie cred ca a fost acolo, avind in vedere ce va mai place sa trancaniti:) Bine, trancaneala placuta.

    PS: si eu as sterge din calendar toate lunile enumerate de tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Traiasca vinul bun, rochia cocheta si Jude Law. Am zis. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ina. AM vorbit noi tare, prințesă? :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Habarnam. Atunci trebuie să faci parte din Ministerul Zânelor și Prințeselor. Am zis!

    RăspundețiȘtergere
  7. Hai sa facem toate astea, ca nu-i greu! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Dr Stoica. Îhîm. Începem cu rezervările la hotelurile lumii?

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu chiar la toate, ca n-avem timp, da' hai sa-ncepem cu vreo 16, deocamdata! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. subscriu listei...care insa poate fi atat de luuungaa! cred ca perioada interbelica ti s-ar fi potrivit de minune,si mie mi-ar fi placut sa traiesc atunci!era totul boem,cel putin din ce am mai citit(in cartea despre si cu maetrul Stefan Iordache)!din pacate traim intr-o jungla computerizata,si asta dauneaza...dar cum totul pe lumea asta e un ciclu,asteptam schimbarea!
    Marius

    RăspundețiȘtergere
  11. @Anonim.Schimbări vor fi, dar lumea nu va mai fi boemă. Atmosfera interbelică va rămâne doar în filme și cărți.

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...