miercuri, 23 martie 2011

Ziua 167. AMR 198


Dragă primăvară, te anunț că dacă te gândești că poți să vii și să pleci așa, când vrei tu, ei bine, te înșeli. Te-am luat și cu binele, și cu răul, te-am beștelit în mintea mea sau public, m-am prefăcut că nu văd cât ești de capricioasă, am strâns din dinți și din pumni și am zâmbit deși nu voiam. Nu poți să vii cu promisiuni și cu vorbe mari, dar fapte ioc. Și să mai și pretinzi că EU sunt de vină pentru că ești tu năzuroasă. Și să mă acuzi că nu am suficientă răbdare. Păi câtă să am? M-ai făcut să cred că grădina castelului meu e prima în care ajungi și în care vrei să rămâi pentru că e perfectă: îngrijită, colorată, cu alei drepte și fără bolovani de care să te împiedici la tot pasul. Habar nu aveam că sunt atât de talentată în ale grădinăritului și nu-mi venea să cred ce norocoasă sunt că ai ales să faci minuni printre răsadurile mele de levănțică și anemone. Mă simțeam singura zână din lume și zburdam veselă nevoie mare când, într-o zi, milionul de motive pentru care ai zăbovit prin grădina mea nu ți s-a mai părut destul. Și-atunci te-ai arătat așa cum erai de fapt: o primăvară duplicitară, egoistă, mincinoasă și oportunistă: cine știe câte grădinuțe ai mai înflorit, că deh, porțile erau larg deschise!
Continuă, dragă primăvară, să-ți joci rolul înmiresmat, arată-te grijulie și atentă, scoate muguri și boboci de lalele din bancomat ca să-mi arăți ce generoasă și preocupată ești, speră că liniștea de acum nu se va mai transforma în furtunile de altădată și minte-te că peste vreo șase ani am să-ți spun din nou "iubirea mea".

Vă las acum, sunt foarte prinsă: primăvara va pleca definitiv din grădina castelului și trebuie să mă apuc grabnic să-mi învăț florile să se adapteze la celelalte anotimpuri care vor veni.

PS Dragii mei câțiva cititori, nu vă mai chinuiți să vedeți tristețe și chin acolo unde e doar consemnare. Viața mea este frumoasă și plină, dorm neîntoarsă, n-am coșmaruri, am întreaga familie pe lumea asta, lângă mine, am iubire pentru ce sunt și apreciere pentru ce fac, prietene multe și bune, un cățel hazliu care îmi înseninează fiecare minut și planuri mari pe termen scurt și lung. Vă rog respectuos să nu mai simțiți în locul meu și să nu mai gândiți cu voce tare pe blogul de zână. Apreciez enorm comentariile amuzante, aluzive și deloc pe cele grave, invazive. Nu mă mai luați atât de tare în serios, de multe ori nici măcar eu nu fac asta. Celălalt nume al meu este Drama Queen. Al vostru care e?

12 comentarii:

  1. En garde, primavara! Ai suparat-o pe zana si va fi vai de c.. tau :)). Daca ramai iar fara straiele tale stralucitoare?

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu care veneam sa ingros randurile la bestelit de primavara.:P Habar n-am ce nume mai am:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Don Quijote, incantata de cunostinta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa tot ce ai spus aici, fara sa emit vreo teorie proprie sau sa te contrazic, sunt de acord :) "Dati-i omului o masca si va va spune cine este" Oscar Wilde.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Habarnam. Îți mulțumesc că ești alături de mine în greaua încercare. :-)))))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Crystal.Încă te mai lupți cu morile alea? :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Ruxi. Pur și simplu îl iubesc pe Oscar!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici mie nu mi-ar placea o astfel de primavara :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. Hai ca in weekend cica vom avea zero grade. Abia astept! O primavara mai frumoasa ca asta nici asta iarna n-am vazut. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Dr. Stoica. Eu am venit la tine pe blog să te înjur? :-P

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...