sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Ziua 52. AMR 313

Daaaaa, am negociat la sânge și a ieșit așa cum am vrut eu: de la 1 decembrie voi locui lângă mănăstirea Cașin într-un apartament atât de frumos că se învârtește după soare! Sau soarele după el... în fine, am vrut doar să spun că e însorit toată ziua :-)
Am French Bakery și parfumerie Beautik la 25 de metri. Lisa are și ea o curticică frumoasă. Să sărbătorim așadar! Lisuca acasă în coșulețul ei, eu la Mojo cu trupa de șoc!
LATER EDIT.
MOJO merită vizitat din nou.

7 comentarii:

  1. Iar petreci, fato? :-) Felicitari pentru apartament, abia astept să-l văd! Petrecem si de casa nouă, nu? :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Flor, mulțumesc, am scăpat destul de ieftin dacă stau să mă gândesc, o săptămână de căutări e nimica toată. petrecem de casă nouă cum nu? Putem să începem cu una în cinstea părăsirii celei vechi. :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. gata, ne mutam:( lasam vechiul cartier in spate:)) felicitari Mary. te pupicesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, buna zana! La scris, la negociat, la starnirea bunei dispozitii... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumiri, doctore. Venind de la tine, complimentul ține loc de soare pe ziua de azi. :-) Și mie-mi place cum și ce scrii tu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu placere, Zana Buna. Sa ne tot vizitam, zic! :)
    Ai si fb?

    RăspundețiȘtergere
  7. Să! :-) Maria Dumitrescu
    http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=1312667704

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...