joi, 28 octombrie 2010

Fundă Dior


Uite că m-am luat cu treaba și am uitat că v-am promis să vă mai învăț una, alta.
Azi, fundă Dior.
Necesar:
1 bucată de panglică de 20 cm
1 bucată de panglică de 24 cm
1 bucată de panglică de 28 cm
1 bucată de panglică de 32 cm



Se unește fiecare bucată de panglică la capete și se suprapun toate ca în imaginea de mai jos.

Se fixează cu acul toate cele patru funde și se maschează cusătura cu panglică.
Voila!

Tutorial. Cum se face o funda din panglica de satin.

2 comentarii:

  1. Draga Zana, ceva despre cum se leaga papionul??? Cu cravata ma descurc...

    RăspundețiȘtergere
  2. Poți să mă pici cu ceară, habar nu am să înnod papion sau cravată! La ce bun?

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...