luni, 6 septembrie 2010

Ușor cu noptierele pe scări!

Cine își imaginează că eu știu să fac doar floricele și fundițe, se înșală amarnic: iată ce noptiere drăguțe mi-am făcut dintr-o masă ieftină de la Ikea! Nu am avut nevoie decât de un flex cu care am tăiat masa pe jumătate, glasspapier, sfoară de rafie, două chestii ca niște L-uri cu care am fixat noptierele în perete și două ornamente vintage de la Zara Home. Și bormașină. Și holzșuruburi.

Ornament din ceramică pe noptiera Zânei.


Ornament din ceramică pe noptiera Zmeului.


Detaliu picior îmbrobodit cu rafie.


Noptiera rezistă după prima noapte de folosire.


Miss Lucy

9 comentarii:

  1. Mi se pare firesc sa te pricepi la toate,doar esti zana,nu?
    Dar la indeplinit dorinte te pricepi?

    RăspundețiȘtergere
  2. hahahahaha, soro, ai intrat pe contul de zână????? Infractoareo!:-)))))) Și acum dau din casă, să te înveți minte: sora de zână a fost nașă în we, e de înțeles, e mahmură încă...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ornamentele de ceramica sunt superbe, mi-ai dat o super idee! Cand plec de la birou, ma opresc direct la Zara Home.

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonimule, ai tras la Zara Home? Sunt curioasă ce ți-o fi trecut prin cap, poate mai treci pe aici să-mi povestești.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe bune, tu chiar existi??... Nu sunt eu singura nebuna care face pernuta de ace din buretele de bucatarie si nasturii de la pijama?...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Gabi, sper că între timp ai pus la loc nasturii de la pijama :-) Bine ai venit în lumea mea, încet, încet ne adunăm toate zânele din virtual. Poate punem de un minister! :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu sunt zana borcanelor, asa ca poate aveti un loc liber la Ministerul agriculturilor murate...

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici nu știi cât e de important departamentul de conserve: e toamnă și mai e și criză!

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...