vineri, 5 februarie 2010

Portret de zână la maturitate


Încă de la început, am să rog eventualul stimat cititor să încerce să se abțină de la a lua în derâdere autointitularea, pe blogul meu sunt zână cand vreau, cât vreau, pentru cine vreau.
Nu m-am născut zână, am devenit cu timpul, trecând frumos și ușor prin toate fazele întregului proces: copilul mai mic, firav și răsfățat, adolescentă curioasă, tânără pretențioasă și măritată, femeie divorțată și curajoasă, zână prețioasă pentru care doar lumea întreagă pusă la picioare e de ajuns.
350 de zile pe an am impresia că eu sunt Soarele și totul se învârtește în jurul meu, dar nici în celelalte 15 rămase nu o duc prea rău. Am tendința să fac excese: râd mult, muncesc mult, cheltuiesc mult, vorbesc mult. Când vreau ceva, vreau acum, pe loc. Mai târziu îmi pierd interesul.
Mănânc puțin, niciodată direct din frigider sau din oală, ci din farfuria așezată regulamentar lângă tacâmuri și șervet.
Dorm la fel de puțin, dar bine; singurul meu coșmar este că sunt scoasă la tablă la matematică și nu știu rezolvarea problemei.
Nu urăsc și nu critic persoane, ci atitudinile și alegerile lor și doar atunci când acestea mă afectează în mod direct. E alegerea ta să fii supraponderal(ă), dar nu-mi ocupa jumătate din loc în avion cu grăsimile care ți se revarsă peste cotieră. Nici eu nu mă parfumez în exces când călătoresc pentru că e posibil ca tu să nu agreezi esterii de Cerruti pe care eu îi ador.
Nu simt că rostul meu pe lume este să fac o casă, să plantez un copac și să fac un copil. Eu trebuie să caut și să aflu răspunsuri, să descopăr și să iubesc oameni, să văd minunile lumii, să fac orice, oricând îmi trece prin cap și să aflu dacă eu aș fi în stare să pun cuiva lumea la picioare...

20 de comentarii:

  1. Astept sa vad tie ce-ti trece prin cap, ca o zana care esti. Nu care este ;-)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Anonim.
    Saru'mana!
    @ Tot o zana.
    Fii pe faza, am o fuga de idei, ceva de speriat!

    RăspundețiȘtergere
  3. nevasta lu' Florian16 februarie 2010 la 19:40

    Hai mai ca nu am fost confuzi...ingredientele erau in mare parte japoneze, bucatarii romani, asistenta...nu bagam mana in foc...in rest, ne bucuram ca ti-a placut mancarea preparata! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @nevasta lui Florian. Bine ca nu am mancat CA ALTII prea multe ciuperci din alea depresive ...:-P

    RăspundețiȘtergere
  5. La mai mare, zana! succes!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pot confirma!!! Esti Zana Buna!!! Tu mi-ai aparut in cale exact atunci cand aveam mai mare nevoie de o zana...Asa ca rectific! Esti Zana Buna!!!!!!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Anonim.Zmeule, tu ești? Parcă nu e genul tău să folosești atâtea semne de exclamație...pe cine am impresionat în halul ăsta? :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Simona Stewart7 iunie 2010 la 00:52

    Nu pot sa rezist si sa nu dezvalui cititorilor tai ca nu esti numai Zana ci si ... "ARANJAMENTOASA DE PRINTESA". :)))
    Printesa a fost prietena noastra Madi in ziua nuntii iar decorul a fost facut de "Aranjamentoasa", desigur. SUPERB!

    RăspundețiȘtergere
  9. Hahahaha, uitasem de prințesa noastră de Târgoviște, Mădă! E tot prințesă?:-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Zanele nu imbatranesc NICIODATA..., asta e farmecul lor de baza...

    RăspundețiȘtergere
  11. O printesa nu mi-ar fi atras atentia, dar o Zana... merita urmarita!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Marius Mihalca :-) Mulțumesc frumos, am să-mi dau toată silința să merit atenția ta.

    RăspundețiȘtergere
  13. acum am descoperit acest blog cu lucrusoare uimitoare...

    cum pot contacta si eu aceasta zana, ca nu reusesc nicicum sa gasesc pe blog :(

    RăspundețiȘtergere
  14. Draga Zana Buna Rau,

    Calitatile tale, ale povestirilor si ale lucrurilor ce-ti ies din maini nu au ramas neobservate, si din acest motiv te-am nominalizat la Liebster Award.

    RăspundețiȘtergere
  15. Bunule domn, îți mulțumesc, abia aștept să răspund la întrebările tale, cu câteva m-ai provocat tare de tot :-))))

    RăspundețiȘtergere
  16. Draga Zana, am dat din intamplare peste acest blog fiind in cautarea unor accesorii de botez. Placut mult povestile de aici, lipseste doar adresa de contact a Zanei pentru cei interesati de lucruri frumoase si mai ales de ajutor la organizarea evenimentelor pline de farmec :)

    RăspundețiȘtergere
  17. @Ana Poti sa-mi scrii la office@casahera.ro. Ma bucur mult ca ne-am gasit in virtualul acesta mare.

    RăspundețiȘtergere
  18. @Ana Ma bucur ca m-ai gasit in virtualul acesta imens. Poti sa-mi scrii la office@casahera.ro. Numai bine si spor la pregatirile pentru botez!

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna ziua! Ne-ar interesa niste marturii pt. botez. Sunteti din Bucuresti?! Aveti un showroom sau un catalog/oferta pentru a vedea produsele?! imi puteti trimite o lista de preturi pe priteni.loiali@gmail.com?

    Multumesc

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...