duminică, 25 septembrie 2011

Ziua 310. AMR 55.

Pe Antonel l-am botezat în primăvară. Nu eu, nașii lui, Marina și Bogdan, evident.
Acum a împlinit un an, motiv să sărbătorim și să decorăm din nou pentru că Antonel a dat petrecere de freză nouă. :-)
Multă lume mă întreabă ce pregătiri speciale se fac pentru a marca acest moment din viața unui copil. Nu mă bag în discuții despre obiceiuri și tradiții, sunt destule informații pe net și nu țin neapărat să-mi spun părerea despre oala cu apă pe care stă copilul, scuipatul peste umărul drept, înălțimea exactă la care să ții cotul față de capul copilului...
Marina a vrut să-i ofere finului ei câteva daruri personalizate care să fie și utile, și decorative așa că i-am pregătit:
Ceas placat cu argint cu loc pentru 12 fotografii, câte una pentru fiecare lună din primul lui an.




Ramă foto lucrată manual.






Pușculiță din antimoniu în care să strângă banii pentru facultate.






Cutie căptușită cu catifea pentru păstrarea moțului.


Tavă decorativă din antimoniu de pe care va alege 3 obiecte care-i vor defini viața, potrivit credinței populare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...